EduExplorer - odkryj radość z naukiEduExplorer odkryj radość z nauki

Pytania nauczycieli i odpowiedzi

Jak mogę dodać swoją ofertę do serwisu i zyskać nowych uczniów?

Wystarczy że założysz konto i w swoim panelu podasz informacje pomocne uczniowi w zarezerwowaniu lekcji właśnie u Ciebie, takie jak:


- informacje o sobie

- informacje dotyczące nauczanych przedmiotów, miejsca nauczania

- wolne terminy zajęć


Dodatkowe informacje uzyskasz dzwoniąc do nas na nr tel 516 493 191 lub pisząc na serwis@eduexplorer.pl.

Dlaczego pole zdjęcie jest obowiązkowe?

Pragniemy aby serwis w jak największym stopniu ułatwiał uczniom podjęcie decyzji wyboru nauczyciela u którego będą się uczyć. Konto z zaprezentowanym Twoim zdjęciem jest w stanie kilkukrotnie bardziej skłonić ucznia do zarezerwowania lekcji u Ciebie niż bez zdjęcia. Dodatkowo wielu rodziców chciałoby wiedzieć coś o nauczycielu u którego ich dziecko ma się uczyć a zdjęcie podobnie jak informacje o nauczycielu i jego doświadczeniu zawodowym ma im to umożliwić.


Jakie moje dane osobowe i dla kogo są prezentowane w serwisie?

Dane podawane w serwisie takie jak imię i nazwisko oraz zdjęcie są widoczne dla każdego przeglądającego oferty serwisu. Pozostałe dane takie jak telefon, adres mailowy oraz Twój pełny adres jeśli tylko zaznaczyłeś miejsce udzielania lekcji „u nauczyciela” są widoczne tylko dla Twojego ucznia po zarezerwowaniu zajęć u Ciebie. Ty także otrzymasz takie same dane dotyczące Twojego ucznia. Więcej informacji dotyczących polityki prywatności znajdziesz tutaj .



Jak można usunąć konto w serwisie?

Opcja usunięcia konta znajduje się w zakładce ustawienia konta → ustawienia wyświetlania



Nie mogę wgrać zdjęcia do mojego profilu. Jak mogę to zrobić?

Aby wgrać zdjęcie proszę:
1. Kliknąć na przycisk „wgraj” i wybrać zdjęcie
2 Kliknąć zielony przycisk "zapisz"

Wcześniejsze pola muszą być już uzupełnione. Jeśli zdjęcie nadal nie chce się wgrać prosimy o przesłanie go na maila serwis@eduexplorer.pl i poinformowanie nas o tym a my pomożemy je wstawić.


Czy będę obciążony jakimiś kosztami po zrezygnowaniu z waszych usług jeżeli uznam że nie są one dla mnie korzystne po okresie promocji?

Nie, nie ponosi się żadnych koszów a decyzja o przedłużeniu prezentowania konta jest dobrowolna. W przypadku nie opłacenia abonamentu na następny miesiąc konto po prostu przestaje być wyświetlane w wynikach wyszukiwania. W każdej chwili można je także opłacić i na nowo prezentować w serwisie.